Toimitusehdot.
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita vuokraa Silkki & Kukka. Vuokraamme tuotteita yrityksille Suomessa. Tuotteiden hinnat ovat alv. 0%. Yritys ei ole alv. velvollinen.
Asiakasta sitovat tilauksen tekohetkellä voimassa olevat toimitusehdot, joihin asiakkaan tulee tutustua ennen tilauksen tekemistä. Silkki & Kukka pidättää oikeudet toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.
Yritystiedot
Silkki & Kukka
Osoite: Lehtoranta 9, Kukkila (ei käyntiosoite)
Y-tunnus: 2588774-4
Tilaaminen
Saat onnistuneesta tilauksesta tilausvahvistuksen sähköpostitse ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Vahvistuksesta käyvät ilmi tilaamasi tuotteet ja niiden hinnat. Silkki & Kukka pidättää oikeuden peruuttaa tilaus tai toimittaa se vajaana, mikäli saldo- tai teknisiä virheitä ilmenee.
Maksutavat
Lasku sähköpostiin.
Lasku lähetetään antamiesi laskutustietojen mukaisesti.
Vuokra tuotteiden toimitusaika ja tuotteiden palautus
Pyrimme toimittamaan tilaukset aina kuun alusta 1.-3. päivänä. Isojen kampanjoiden, kuten alennusmyyntien aikana ja muissa poikkeustilanteissa toimitusaika saattaa kuitenkin venyä. Pyrimme ilmoittamaan pitkittyneestä toimitusajasta aina selkeästi ja mahdollisimman nopeasti.
Toimitusaika alkaa vasta, kun asiakas on saanut toimitusvahvistuksen sähköpostitse.
Toimitamme veloituksetta vuokrakimput Lahden, Hollolan, Orimattilan ja Asikkalan alueille.
Muualle Suomeen postitamme kimpun Matkahuollon/Postnordin kautta lähimpään noutopisteeseen, jonka asiakas kustantaa itse ja tämä laskutetaan kimpun kanssa samanaikaisesti. (15€) Toimitusaika lähettämällä on 1-3 arkipäivää.
Palautusohjeet sisältyvät aina kimpun paketissa. Kimppu palautetaan alkuperäisessä laatikossa takaisin Silkki & Kukan antaman palautusohjeen mukaisesti. Asiakas voi viedä lähetyksen mihin tahansa Matkahuollon/Postnordin pisteeseen palautusrahtikirjan aktivointikoodin/lapun kanssa.
Tuote palautetaan kuun viimeisenä päivänä eli 30. päivä.
Noutamattomat lähetykset palautuvat takaisin lähettäjälle.
Toimitustapa ja toimituskulut
Lahden, Hollolan, Orimattilan ja Asikkalan alueille toimitus ja palautus veloituksetta.
Muu Suomi
Toimitus ja palautus valittuun Matkahuollon/Postnordin pisteeseen yhteensä 15€.
(asiakas kustantaa)
Noutamaton lähetys
Matkahuolto/Postnord säilyttää pakettia toimipisteissään tai automaateissaan seitsemän päivää sen saapumisesta. Saapumisilmoitus lähetetään sähköpostilla ja/tai tekstiviestillä. Mikäli pakettia ei ole tänä aikana noudettu, palautetaan se lähettäjälle. Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus. Näissä tapauksissa veloitamme automaattisesti 15 € posti- ja käsittelykuluja rahapalautuksen yhteydessä.
Vahingoittunut tuote
Kaikki vuokratuotteet tarkistetaan palautuksen jälkeen. Mikäli huomaamme, että tuotteemme on viallinen, siitä puuttuu jotain tai on muuten vioittunut, veloitamme asiakkaalta kukkien hankintahinnan mukaisen hinnan täysimääräisenä.
Asiakkaan tulee huolehtia siitä, että tuotteet lähetetään takaisin siinä kunnossa, kun ne olivat tilauksen alussa.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus sekä tyytyväisyystakuu koskevat ehjiä tuotteita. Otathan heti yhteyttä, mikäli haluat palauttaa tuotteen.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
• Nimesi
• Osoitteesi
• Puhelinnumerosi
• Tilausnumerosi
Palautusosoite:
Silkki ja Kukka
Lehtoranta 9
15270 Kukkila (ei käyntiosoite)
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen: info@silkkijakukka.fi tai postitse:
Silkki & Kukka
Lehtoranta 9
15270 Kukkila (ei käyntiosoite)
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Yksityisyys
Silkki & Kukka käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.